top of page

Rogier Peters
12 mrt5 minuten om te lezen
Wat is het verschil tussen je Missie en Visie?
Zonder scherpe missie en visie blijft je marketing leeg. Zorg dat ze helder, inspirerend en praktisch zijn. Maak vandaag nog het verschil!
27 weergaven
0 opmerkingen

Rogier Peters
5 mrt4 minuten om te lezen
Waarom jouw merk een 'Waarom' nodig heeft
Waarom? Missiegedreven merken, de Golden Circle van Simon Sinek. Je hebt er vast wel eens over gehoord, maar hoe belangrijk is dat nu...
32 weergaven
0 opmerkingen

Rogier Peters
28 mrt 20244 minuten om te lezen
Door de ogen van een AI: ChatGPT over zijn ervaringen als co-host in de podcastserie AI AI, wat een marketingstrategie
Voor dit blog heb ik besloten mijn co-host ChatGPT het woord te geven. Ik ben namelijk zeer benieuwd wat zijn ervaringen tot nu toe zijn...
48 weergaven
0 opmerkingen

Rogier Peters
15 mrt 20245 minuten om te lezen
De Positionering van Muziekweb naar muziekweb.nl; een datagedreven aanpak met maatschappelijk karakter na de fusie met Beeld & Geluid
Op het Kruispunt van Vernieuwing Decennialang vervulde Muziekweb, met als belangrijkste dienst het platform muziekweb.nl , een cruciale...
43 weergaven
0 opmerkingen

Rogier Peters
20 dec 20234 minuten om te lezen
7 learnings over ChatGPT als sparringpartner in een podcast over marketingstrategie
7 learnings over ChatGPT als co-host in mijn podcast AI AI wat een marketingstrategie
30 weergaven
0 opmerkingen

Rogier Peters
14 dec 20233 minuten om te lezen
AI voor je marketingstrategie: handig of omslachtig?
AI… ChatGPT… wat kan je daar als marketeer nou mee? Is het vooral makkelijk bij het maken van content of kan je het ook inzetten voor strate
32 weergaven
0 opmerkingen
bottom of page