top of page
Profiel
Aanmeldingsdatum: 19 nov 2020
Over
Hi. Ik ben Rogier Peters, eigenaar van Merkverschil en maker van de online cursus. Met ruim 15 jaar ervaring als marketeer en hoofd marketing & communicatie van verschillende dienstverleners sta ik voor je klaar om je te ondersteunen bij deze cursus.
Posts (8)

24 apr 2025 ∙ 6 min.
Waarom succesvolle organisaties werken met harige monsterdoelen a.k.a een BHAG (en jij nu dus ook)
Een Big Hairy Audacious Goal (BHAG) is meer dan een inspirerend doel: het geeft richting, energie en helpt keuzes maken. In deze blog lees je hoe je vanuit je purpose en kernwaarden een sterke BHAG formuleert. Je ontdekt de vijf typen BHAG’s, hoe je ze praktisch toepast in je strategie én waarom ze zo goed werken. Inclusief voorbeelden van NASA, Nike en Netflix.
10
0

1 apr 2025 ∙ 5 min.
Merkwaardige kernwaarden en merkwaarden, wat moet je daar nou weer mee.
Ontdek het verschil tussen kernwaarden en merkwaarden en hoe deze bijdragen aan een sterke merkstrategie. Leer hoe je ze effectief inzet om
30
0
1

12 mrt 2025 ∙ 5 min.
Wat is het verschil tussen je missie en visie?
Zonder scherpe missie en visie blijft je marketing leeg. Zorg dat ze helder, inspirerend en praktisch zijn. Maak vandaag nog het verschil!
61
0
1
Rogier Peters
Beheerder
Meer acties
bottom of page